Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Nemeth A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Gomonai A. I. 
Three-photon spectroscopy of neutral samarium [Електронний ресурс] / A. I. Gomonai, O. I. Kudelich, A. N. Nemeth // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2000. - Вип. 8(1). - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2000_8(1)__34
Досліджено процес трифотонної іонізації атомів самарію в спектральній області від 17200 до 18400 см-1. У залежності ефективності трифотонної іонізації від частоти лазерного випромінювання виявлено велику кількість резонансних максимумів, зумовлених двофотонним збудженням зв'язаних станів атома Sm, дані про які відсутні в літературі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.579 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Fischer S. 
Special laboratory testing method for evaluation particle breakage of railway ballast material [Електронний ресурс] / S. Fischer, A. Nemeth // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 87- 102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту: це установки для тестів на стирання Лос-Анджелес і Мікро-Деваль. Зроблено акцент, що ці методи не є достатньо адекватними для оцінки реального руйнування часток баласту, оскільки в дійсності такі напруження й деформації не відбуваються (як у барабані, що обертається, з або без стальних кульок та з водою й без води). Потрібна нова процедура лабораторних випробувань, тому метою роботи - є обгрунтування нової процедури цих випробувань. У 2014 році автори зробили спробу конфігурації адекватного методу і оприлюднили перші результати. Цей метод випробувань пов'язаний з динамічним пульсуючим тестом, причому розподілення розмірів часток (РРЧ) визначається як до, так і після деформацій втоми. В 2017 - 2018 рр. дослідження отримали новий розвиток за підтримки програми UNKP-17-4. Застосовано багаторівневу стальну коробку зі спеціальною структурою шарів, докладно опис надано в роботі. Випробувано п'ять різних типів зразків залізничного баласту. Визначені характеристики РРЧ, в тому числі й у вигляді співвідношення між показниками руйнування частинок баласту за іншими методами (у відповідності до випробувань на стирання в установках Лос-Анджелес, Мікро-Деваль та новим розробленим лабораторним методом випробувань). Визначено часовий інтервал між необхідними роботами з очищення баласту залізничної ділянки. Отримані результати, що показують напрямок подальшого розвитку лабораторного методу випробувань, який надає можливість оцінити руйнування часток та визначити часовий інтервал між роботами з очищення баласту на залізничній ділянці, більш точно пов'язаний з реальними умовами експлуатації залізничної колії. Показники руйнування часток наводяться як у відповідності до стандартизованих методів лабораторних випробувань, так і в унікальному (не стандартизованому) виді. Об'єднані результати розробленого методу лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту. Обгрунтовано рекомендації щодо подальшого вдосконалення вимірювань і отримання реальних оцінок в рамках програми досліджень за підтримки проекту UNKP-17-4.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.087 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Fischer S. 
Specific assessment method of railway ballast particle degradation based on unique laboratory test [Електронний ресурс] / S. Fischer, A. Nemeth, D. Harrach, E. Juhasz // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування частинок залізничного баластного шару - це випробування на стирання Лос-Анджелес (EN 1097-2) і Мікро-Деваль (EN 1097-1). Ці методи випробувань не враховують реальні умови напруженої деформації залізничних баластних матеріалів. Мета роботи - спеціальне лабораторне випробування на утомне руйнування залізничних баластних матеріалів. Такий метод випробування надає змогу більш реалістично і точно оцінити процес зносу часток матеріалу залізничного баластного шару. Спеціальну шарувату структуру, укріплену пружним нижнім шаром і баластними зразками товщиною 30 см (із двох різних порід андезитового щебеню), навантажують динамічними, пульсуючими силами. Слід записати функції розподілу розмірів часток до і після проведення більше ніж мільйона тестів на циклічну втому, а також виконати проміжні вимірювання. Потрібно опрацювати виміряні дані й розрахувати різні параметри, запропоновані в міжнародних наукових дослідженнях. Випробування не враховує руйнування часток внаслідок механічного чи ручного підбивання баласту, але надає змогу за лабораторних умов імітувати руйнування часток від багаторічної дії залізничного руху. Після науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок руйнування баластного шару в 2014 р. було опубліковано наукове дослідження. В 2017 - 2018 рр. дослідження процесу руйнування часток баласту були представлені з урахуванням більш складних циклів навантаження, які мали індивідуальне оцінювання. Це надає більш точне уявлення про повне пошкодження часток баластного матеріалу, тобто про процес руйнування. Подано уточнені кореляційні функції між розрахунковими параметрами й циклами навантаження під час випробувань на втому. Підсумовано результати розробленого лабораторного методу випробувань для оцінки процесу руйнування часток баластного матеріалу залізничного полотна із двох різних порід андезитового щебеню. У подальшому результати можуть бути використані для обчислення приблизного часового інтервалу, необхідного для виконання робіт із очищення баласту. Це дослідження виконано відповідно до національної програми вдосконалення UNKP-17-4 Міністерства можливостей людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 809.79 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Nemeth A. 
Field tests of glued insulated rail joints with usage of special plastic and steel fishplates [Електронний ресурс] / A. Nemeth, S. Fischer // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 2. - С. 60-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.415 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Nemeth A. 
Laboratory test results of glued insulated rail joints assembled with traditional steel and fibre-glass reinforced resin-bonded fishplates [Електронний ресурс] / A. Nemeth, S. Fischer // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 3. - С. 65-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.661 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Nemeth A. 
Supplementary laboratory investigations of modern plastic-polymer fishplates for rail joints [Електронний ресурс] / A. Nemeth, I. Fekete, S. Szalai, S. Fischer // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 86-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_6_10
Визначено поведінку ізольованих рейкових з'єднань із полімеркомпозитними накладками без склеювання під час розгляду динамічних навантажень щодо лабораторних випробувань. Представлено прикладні можливості вимірювання. Динамічні (втомні) випробування на вигин було проведено за допомогою ізольованих рейкових з'єднань, зібраних із пластикових полімерних рейкових накладок. Спеціальні лабораторні випробування пов'язані з технікою вимірювання та методом оцінки цифрового зображення/відео, що виконані апаратними і програмними засобами GOM, а також з комп'ютерною томографією відповідно до лабораторних випробувань на вигин. У попередніх роботах автори публікували результати дослідження клейових рейкових стиків, зараз вони продовжують дослідження рейкових стиків із пластиково-полімерними накладками без склеювання. Випробувано два різних типи рейкових накладок, виготовлених із полімерно-пластикового матеріалу. Для рейкових стиків із накладками без склеювання автори використали спеціальні методи вимірювання, розроблені GOM (Tritop, Aramis), які дозволяють застосовувати високоточні цифрові вимірювання з вражаючими результатами візуалізації. Записи комп'ютерної томографії забезпечують можливість отримувати інформацію про внутрішні тріщини та пошкодження пластиково-полімерних рейкових накладок, а також про вимірювання з високою точністю. Метод оцінки повинен бути розроблений для цих конкретних методик вимірювання, щоб мати можливість порівнювати результати і визначати наукові твердження. До цього часу дослідники й дослідницькі групи займалися вивченням ізольованих рейкових стиків зі спеціальними пластиково-полімерними накладками без склеювання, застосовуючи згадані спеціальні методи; ніхто не визначав точний процес руйнування цих з'єднань, а також явище збільшення тріщин у поперечному перерізі рейкових накладок. Дослідницька група авторів мала можливість ознайомитися з деталями рейкових накладок, посилених скловолокном, склеєних смолою під час лабораторних випробувань, а також опублікувати своєчасну інформацію про результати лабораторних випробувань. Ці результати в майбутньому можна застосовувати в залізничному машинобудуванні на всіх етапах: проєктування, будівництво, технічне обслуговування й експлуатація.
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.244 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Huschek-Juhász E. 
Testing the fragmentation of railway ballast material by laboratory methods using Proctor compactor [Електронний ресурс] / E. Huschek-Juhász, A. Nemeth, M. Sysyn, G. Baranyai, J. Liu, S. Fischer // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2024. - № 1. - С. 58-68.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.03.2025 р., через 304 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського